Grasmaairobot - Reisverslag uit Aalanden, Nederland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Grasmaairobot - Reisverslag uit Aalanden, Nederland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Grasmaairobot

Blijf op de hoogte en volg Luuk

27 Juni 2013 | Nederland, Aalanden

Op weg van Assen naar Zwolle kom je van alles tegen. Vrouwen met hoofddoekjes in Staphorst, tientallen bomen met roodwitte linten met het opschrift eikenprocessierups bij Rouveen en een grasmaairobot in Wapserveen. In dat plaatsje dronk ik m'n eerste koffie in de Oude Fabriek, met een broodje erbij.
'Waarheen gaat de reis?' vroeg de waard, met een blik op mijn bepakte fiets.
'Naar Santiago de Compostela', antwoordde ik enigszins besmuikt.

Tussen de buien door en voortgeduwd door de koude noordenwind fietste ik door het mooie Drentse land. Tot vlak voor Zwolle hield ik het droog, maar toen opende de hemel zich en viel er een striemende regenbui.

Nu opdrogen bij Wim - die van de Sterke Verhalen Club. En hangen op de bank.

(Km 125)

  • 27 Juni 2013 - 22:59

    Beitske:

    Jaaah, gevonden! Blijf posten, genieten wij mee. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalanden

Luuk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 47498

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

Naar Praag en Wenen

31 Mei 2022 - 20 Juli 2022

Van Groningen naar Santiago en Finisterre

10 Juli 2021 - 21 Juli 2021

Unterwegs

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Van Sauwerd naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: