Bij Peter - Reisverslag uit Velp, Nederland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Bij Peter - Reisverslag uit Velp, Nederland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Bij Peter

Blijf op de hoogte en volg Luuk

28 Juni 2013 | Nederland, Velp

Vandaag eerst van Zwolle naar Groningen met de trein, voor een staartje werk. Een vreemde onderbreking van mijn reis, maar Beitske was zo lief me weer naar Zwolle te brengen.

Daarna snel verder op de fiets, langs de IJssel en een naamloos kanaaltje en over de Imbosch. De tweede grasmaairobot gezien en de eerste ree, vlak voor m'n fiets, op de Imbosch. De hele weg gereden op mijn fietsnavigatie, die je kunt instellen op de kortste, de lichtste en de geadviseerde route. Ik heb 'm ingesteld op de geadviseerde route. Die is meestal mooi, en het schiet lekker op doordat stoppen om de kaart te lezen niet nodig is. Maar het gevolg is ook dat ik veel naar m'n stuur kijk en minder goed weet waar ik ben.

Nu schenkt Peter (vriend sinds 1962) een glaasje wijn. Een Haute Médoc uit 2002. Dat hadden we niet gedacht, in 1962!

(Km 198)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velp

Luuk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 1152
Totaal aantal bezoekers 47720

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

Naar Praag en Wenen

31 Mei 2022 - 20 Juli 2022

Van Groningen naar Santiago en Finisterre

10 Juli 2021 - 21 Juli 2021

Unterwegs

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Van Sauwerd naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: