Buienradar - Reisverslag uit Assen, Nederland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Buienradar - Reisverslag uit Assen, Nederland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Buienradar

Blijf op de hoogte en volg Luuk

27 Juni 2013 | Nederland, Assen

De Buienradar belooft weinig goeds voor vandaag. Veel regen, vanuit het noorden, vanaf een uur of tien. Vroeg op pad dus, proberen droog in Zwolle aan te komen. Pelgrim anno 2013.

Gisteren pas rond half drie van huis vertrokken. Van mijn voornemen uitgerust en goed voorbereid op pad te gaan is niet veel terechtgekomen. Maandag en dinsdag nog volop en tot laat in de avond gewerkt, zodat ik pas woensdagochtend kon pakken. Ik was al moe toen ik op de fiets stapte voor de eerste, korte etappe naar Assen. Die voerde over bekend terrein: door de binnenstad van Groningen, langs Eelde-Paterswolde en Vries. De noordenwind hielp een handje mee.

(Km 41)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Luuk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 47855

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

Naar Praag en Wenen

31 Mei 2022 - 20 Juli 2022

Van Groningen naar Santiago en Finisterre

10 Juli 2021 - 21 Juli 2021

Unterwegs

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Van Sauwerd naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: