De drie wijzen - Reisverslag uit Holzminden, Duitsland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu De drie wijzen - Reisverslag uit Holzminden, Duitsland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

De drie wijzen

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

13 Juli 2021 | Duitsland, Holzminden

Wij drieën zijn ervaren fietsers. En ook fietsers die gewend zijn hun eigen pad uit te zetten, met elk zijn eigen voorkeur.

Sjon verkiest vlak terrein, en houdt zich graag op in de buik van het peloton. Hij verliest het wiel van de fietser voor hem geen seconde uit het oog.
Henk rijdt bij voorkeur voorop, en schuwt de gravelpaden en de modder niet. Hij heeft de ‘rode lijn’ op zijn stuur, en die leidt naar Berlijn.
Ik houd van zoevend asfalt en heuvels, en ik verafschuw onverharde wegen. Volgen vind ik moeilijk.

Zo kwam het dat we vandaag een eindje apart hebben gefietst. De rode lijn bracht Henk als eerste naar ons hotel. Sjon volgde op een minuutje.
Ik had een verkeerd adres in mijn Mio geprogrammeerd en was als laatste op de plaats van bestemming. Maar ik had de meeste hoogtemeters!

Morgen mag ik in de bolletjestrui. Gedrieën reizen we verder naar het oosten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Holzminden

Luuk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 47498

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

Naar Praag en Wenen

31 Mei 2022 - 20 Juli 2022

Van Groningen naar Santiago en Finisterre

10 Juli 2021 - 21 Juli 2021

Unterwegs

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Van Sauwerd naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: