Maar gezwommen heb ik in de Lot - Reisverslag uit Grand-Vabre, Frankrijk van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Maar gezwommen heb ik in de Lot - Reisverslag uit Grand-Vabre, Frankrijk van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Maar gezwommen heb ik in de Lot

Blijf op de hoogte en volg Luuk

13 Juli 2013 | Frankrijk, Grand-Vabre

Gefietst heb ik langs Van Starkenborghkanaal, Verbindingskanaal, Hoornsediep, Eelderdiep, Noord Willemskanaal, Vaart Noordzijde, Drentse Hoofdvaart, Opsterlandsche Compagnievaart, Hoogeveense Vaart, Meppelerdiep, Galgenrak, Zwarte Water, IJssel, Overijssels Kanaal, Pannerdens Kanaal, Waal, Maas, Leigraaf, Eindhovens Kanaal, Kempisch Kanaal, Julianaplein, Zuid-Willemsvaart, Berwine, Ambleve, Lienne, Ourthe, Geronne, Semois, Ardon,Thonne, Loison, Bionne, Noblette, Vesla, Marne, Coole, Soude, Lhuitrelle, Dube, Barbuisse, Seine, Tremagne, Montigny, Amoncon, Sinotte, Yonne, Canal du Nivernais, Chamoux, Auxois, Corneaux, Beuvron, Grenotte, Renevre, Nievre, Loire, Allier, Ancien Canal de Berry, Etang du Javoulet, Couarde, Gourgon, Auzon, Gargilesse, Bouzantri, Creuse, Maulde, Etang de Piquette, Correze, Dordogne en Cere. Maar ik heb er niet gezwommen.

Gezwommen heb ik in de Lot.

Morgen weer op de fiets, in de richting van de Pyreneeën. Met Cahors als volgende halte.

(Km 1646)

• 13 Juli 2013 - 23:04

Laura:

Lekker, een beetje zwemmen! Het zal wel warm zijn op de fiets?