Maar gezwommen heb ik in de Lot - Reisverslag uit Grand-Vabre, Frankrijk van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Maar gezwommen heb ik in de Lot - Reisverslag uit Grand-Vabre, Frankrijk van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Maar gezwommen heb ik in de Lot

Blijf op de hoogte en volg Luuk

13 Juli 2013 | Frankrijk, Grand-Vabre

Gefietst heb ik langs Van Starkenborghkanaal, Verbindingskanaal, Hoornsediep, Eelderdiep, Noord Willemskanaal, Vaart Noordzijde, Drentse Hoofdvaart, Opsterlandsche Compagnievaart, Hoogeveense Vaart, Meppelerdiep, Galgenrak, Zwarte Water, IJssel, Overijssels Kanaal, Pannerdens Kanaal, Waal, Maas, Leigraaf, Eindhovens Kanaal, Kempisch Kanaal, Julianaplein, Zuid-Willemsvaart, Berwine, Ambleve, Lienne, Ourthe, Geronne, Semois, Ardon,Thonne, Loison, Bionne, Noblette, Vesla, Marne, Coole, Soude, Lhuitrelle, Dube, Barbuisse, Seine, Tremagne, Montigny, Amoncon, Sinotte, Yonne, Canal du Nivernais, Chamoux, Auxois, Corneaux, Beuvron, Grenotte, Renevre, Nievre, Loire, Allier, Ancien Canal de Berry, Etang du Javoulet, Couarde, Gourgon, Auzon, Gargilesse, Bouzantri, Creuse, Maulde, Etang de Piquette, Correze, Dordogne en Cere. Maar ik heb er niet gezwommen.

Gezwommen heb ik in de Lot.

Morgen weer op de fiets, in de richting van de Pyreneeën. Met Cahors als volgende halte.

(Km 1646)

  • 13 Juli 2013 - 23:04

    Laura:

    Lekker, een beetje zwemmen! Het zal wel warm zijn op de fiets?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Grand-Vabre

Luuk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 47516

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

Naar Praag en Wenen

31 Mei 2022 - 20 Juli 2022

Van Groningen naar Santiago en Finisterre

10 Juli 2021 - 21 Juli 2021

Unterwegs

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Van Sauwerd naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: