De reis en het doel - Reisverslag uit Le Chêne, Frankrijk van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu De reis en het doel - Reisverslag uit Le Chêne, Frankrijk van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

De reis en het doel

Blijf op de hoogte en volg Luuk

04 Juli 2013 | Frankrijk, Le Chêne

Middel of doel? Daar kun je een hele boom over op zetten als het gaat om een fietstocht naar Santiago de Compostela. Je kunt er ook lang over nadenken als je een dagtocht van 145 kilometer maakt, zoals ik vandaag.

Ik heb het antwoord nog niet gevonden. Volgende keer misschien. Maar het was weer een mooie rit. Eerst door de zuidelijke Ardennen en daarna door de weidsheid van de Champagne, waarin je je als fietser nietig voelt. Maar de benen waren goed en de zon scheen. Dat stemt tevreden.

Ik ben ook weer een beetje dichter bij Hans. Daar hoop ik de 11e of de 12e te zijn. Dat is mijn doel voor volgende week. Even een paar dagen bijkomen: vakantie voor dijen, hamstrings en billen. Want om eerlijk te zijn: die doen behoorlijk pijn door de inspanningen van de afgelopen dagen. Vooral m'n hamstrings, ongeveer de enige spieren die ik nog nooit heb gescheurd.

(Km 818)

• 04 Juli 2013 - 21:14

Maartje:

Ha Luuk,

Wat ben je al ver weg! Ik vind het nu al stoer.
    En mooi dat jouw tocht voorspoedig verloopt.
    Ik geniet op afstand een beetje mee, leuk!

Lieve groet,
    Maartje