De reis en het doel - Reisverslag uit Le Chêne, Frankrijk van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu De reis en het doel - Reisverslag uit Le Chêne, Frankrijk van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

De reis en het doel

Blijf op de hoogte en volg Luuk

04 Juli 2013 | Frankrijk, Le Chêne

Middel of doel? Daar kun je een hele boom over op zetten als het gaat om een fietstocht naar Santiago de Compostela. Je kunt er ook lang over nadenken als je een dagtocht van 145 kilometer maakt, zoals ik vandaag.

Ik heb het antwoord nog niet gevonden. Volgende keer misschien. Maar het was weer een mooie rit. Eerst door de zuidelijke Ardennen en daarna door de weidsheid van de Champagne, waarin je je als fietser nietig voelt. Maar de benen waren goed en de zon scheen. Dat stemt tevreden.

Ik ben ook weer een beetje dichter bij Hans. Daar hoop ik de 11e of de 12e te zijn. Dat is mijn doel voor volgende week. Even een paar dagen bijkomen: vakantie voor dijen, hamstrings en billen. Want om eerlijk te zijn: die doen behoorlijk pijn door de inspanningen van de afgelopen dagen. Vooral m'n hamstrings, ongeveer de enige spieren die ik nog nooit heb gescheurd.

(Km 818)

  • 04 Juli 2013 - 21:14

    Maartje:

    Ha Luuk,

    Wat ben je al ver weg! Ik vind het nu al stoer.
    En mooi dat jouw tocht voorspoedig verloopt.
    Ik geniet op afstand een beetje mee, leuk!

    Lieve groet,
    Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Le Chêne

Luuk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 47463

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

Naar Praag en Wenen

31 Mei 2022 - 20 Juli 2022

Van Groningen naar Santiago en Finisterre

10 Juli 2021 - 21 Juli 2021

Unterwegs

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Van Sauwerd naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: