Mamil - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Mamil - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Mamil

Blijf op de hoogte en volg Luuk

28 Juli 2017 | Nederland, Ommen

Mijn eerste stop was bij Bert Cornelius, in Haren, vriend sinds 1984, briljant tekenaar van Mussengang en Bij Hoog & Bij Laag, en te lang niet gezien en gesproken.
'Ha Mamil,' begroette Bert me.
'Mamil?'
'Middle-aged-man-in-lycra,' verduidelijkte Bert.

Ik draag een strakke fietsbroek met nepzeem en en een strak fietsshirt, misschien wel van lycra. Knalrood, om automobilisten op afstand te houden.

Het was gezellig bij Bert en Alice. Opgewekt fietste ik verder.

Mamil.

Nu zit ik in Ommen, aan de Vecht. Ik Google Mamil. Infantiel, bot en onbeschoft, lees ik. Vooral de fietsende variant. 'Haal ze van de weg,' schrijft de NRC.

Ik ben net begonnen! En 59. Hoezo middle-aged, Bert?

  • 28 Juli 2017 - 21:25

    Liesbeth:

    He Luuk,
    wat is behalve de weg het doel deze keer?
    Ga goed!
    L

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ommen

Luuk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 47614

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

Naar Praag en Wenen

31 Mei 2022 - 20 Juli 2022

Van Groningen naar Santiago en Finisterre

10 Juli 2021 - 21 Juli 2021

Unterwegs

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Van Sauwerd naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: