Trots - Reisverslag uit Targnon, België van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu Trots - Reisverslag uit Targnon, België van Luuk Hajema - WaarBenJij.nu

Trots

Blijf op de hoogte en volg Luuk

01 Juli 2013 | België, Targnon

Twee of drie zomers geleden belandden Ruud en ik tijdens een fietstochtje op een terras bij Targnon, in de Ardennen. Vandaag logeer ik in het bijbehorende pension. Ik ben de enige klant. Spijtig voor de vriendelijke Brabantse uitbaters, die een dramatisch eerste half jaar hebben gehad, ondanks het bezoek van vele pelgrims. Het wil maar geen zomer worden, het terras blijft leeg.Maar ik geniet van de stilte. Drink een biertje uit de streek, eet een biefstukje, zit met de vermoeide benen omhoog en lees in het prachtige boek dat mijn vader voor zijn zeven kleinkinderen heeft geschreven, geïllustreerd en vormgegeven. Zo mooi gedaan! Ik ben een trotse zoon.

(Km 464)

  • 01 Juli 2013 - 21:39

    Emile:

    Te gek paps, ook hier een trotse zoon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Targnon

Luuk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 47517

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

Naar Praag en Wenen

31 Mei 2022 - 20 Juli 2022

Van Groningen naar Santiago en Finisterre

10 Juli 2021 - 21 Juli 2021

Unterwegs

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Van Sauwerd naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: